• Kiszervezett irodai adminisztráció

    Csökkentse költségeit, könnyítse meg életét, tegye ellenőrizhetőbbé munkafolyamatait.

  • Megbízható és precíz együttműködést garantálunk

    Költségkímélő megoldást nyújtunk, gyorsan és hatékonyan dolgozunk.

  • Projektmenedzsment, egyedi kampánymenedzsment

    Eseti jellegű projektek lebonyolítása, együttműködő partnerek megkeresése, árajánlatok bekérésétől, a projekt utánkövetéséig.

Jó lenne tudni, kit válasszon, honnan szerezzen egy szakértőt, vagy egy megbízható partnert, aki segíti cégét?

A Company Assistant Service Kft. azért jött létre, hogy azokat a cégvezetőket segítse, akiknek nincs idejük, tapasztalatuk, vagy egyáltalán nem szeretnének, olyan feladatokkal foglalkozni, mint a folytonos adminisztráció, a hosszadalmas hírlevélküldés, időpont egyeztetések, Excel táblázatok kezelése. Nem akarnak postán, hivatalokban sorban állni, személyre szabott ajánlatokat és megoldásokat várnak el.

Ön is magára ismert?

Az alábbi felsorolásban gyűjtöttük össze azokat a szolgáltatás csomagokat, amelyeket  minden esetben személyre szabottan alakítunk ki ügyfeleink számára. Nincs felesleges vagy kihasználatlan szolgáltatás, csak az amely az Ön üzletmenetét a legjobban segíti!

Nincs más dolga, csak összeválogatni, mire van szüksége.

Székhelyszolgáltatás

Iparűzési adómentes településen, virtuális iroda, biztonságos székhelyszolgáltatás, szakszerű levélátvétel, elegáns iroda, kulturált tárgyalási lehetőség… bővebben >>

Mikro vállalkozási csomag

Iktatás; névjegykártyákból adatbázis feltöltés, feldolgozás; számlázás, könyvelés előkészítés; gépelés, szövegszerkesztés; postázás (Nagy mennyiségben is!); postán levél-, csomagfeladás, csekkbefizetés, postai átirányítás intézése; pecsét  elkészíttetése, átvétele; telefonos ügyelet átirányítással; stb.

Marketing csomag

Kreatív szövegek írása: bemutatkozó anyag, cikk, blog bejegyzés írása, igény szerint. Facebook profil létrehozása, és alapszintű kezelése. Hírlevél készítés, kiküldés. Hírlevél küldő szoftver használata. Domain regisztráció. Tárhely ügyintézés intézése. WordPress felület a tartalmak kezelése. stb

székhelyszolgáltatás

Kommunikációs csomag

Prezentációra felkészítés (előadás, üzleti bemutatkozás stb). Prezentáció/előadás szövegírása. Prezentáció megalkotása Power Point, vagy Prezi alkalmazással. Személyre szabott Life coaching.

Értékesítési és Networking csomag

Értékesítési tanácsadás, stratégiaalkotás, üzleti kapcsolatépítés gyakorlati lehetősége. Networking eseményen való részvétel, business workshop, és kapcsolati háló felhasználása. Networking tanácsadás (hogyan mutatkozzon be, mit mondjon el stb.)

Projektmenedzsment

Projektvezetés, tervezéstől a lebonyolításon át, egészen a projekt után követéséig vállaljuk.

Referenciáink:

Hírlevélküldés

Ildikó más vonalon üzleti partnerünk, költségcsökkentő szolgáltatását nagy megelégedettséggel vesszük igénybe. A személyes beszélgetések alkalmával panaszolta el, hogy bár szakterületéhez kiválóan ért, a marketing területe messze áll tőle. Szívesen küldene hírleveleket, de nem ismeri az ehhez kapcsoló lépéseket, és nagyon költséges lenne egy levélküldőszoftver megvásárlása is.

Amikor elkezdtünk együtt dolgozni, Ildikóval közösen meghatároztuk célpiacát, ez alapján leválogattunk, és a rendelkezésére bocsátottunk egy céglistát. Erre a listára több alkalommal küldtünk ki hírleveleket, hogy felkeltsük a cégek érdeklődését. A levélírástól a levélküldésen át, a statisztikák elemzéséig, illetve az időpontok egyeztetéséig mindent cégünk oldott meg, természetesen ügyfelünk szakmai felügyelete mellett.

Adminisztráció

Évát régóta ismerjük már, és tudjuk, hogy szakmájában Magyarországon az élvonalba tartozik. Tevékenységét ismerve, azt is tudjuk, hogy rengeteg a munkája, így nagyon kevés ideje jut a céges adminisztrációra. Éppen ezért kérte, hogy segítsük háttérszolgáltatásainkkal.

Első lépésben az évek óta felhalmozódott 400-500 névjegykártyát digitalizáltuk, valamint az így rendezett kontaktoknak köszöntőlevelet küldtünk. A levelek utánkövetésén kívül, ügyfelünk oktatásszervezésében is nagy részt vállaltunk ún. “központi ügyintézéssel”. Ennek lényege, hogy minden olyan e-mailben érkezett nem szakmai jellegű kérdést, vagy megkeresést, mi válaszoltuk meg. Munkánkkal azt értük el, hogy Évi még munkaidőn belül meg tudja válaszolni az e-maileket, illetve rövid határidőn belül vissza tudja igazolni a jelentkezéseket.

Önnek sincs ideje, tapasztalata, energiája a fenti fontos, de időrabló tevékenységekhez?

Ismerje meg munkaszemléletünket, és szolgáltatásainkat!

Nézzük át, hogyan tudjuk hatékonyabbá, könnyebbé tenni munkamenetét!

Keressen bennünket bizalommal!

Kovács Anett
Kovács Anettügyfélkapcsolati vezető, PR és marketing
Preiss Tamás
Preiss Tamásügyvezető

Küldje el elérhetőségeit, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot!

Küldje el kérdését, üzenetét!
Várjuk üzenetét, kérdéseit, melyekre készséggel válaszolunk a legrövidebb határidőn belül!
A cégvezetés legfontosabb
kérdései és a válaszok
Egy cégvezető könnyen elbizonytalanodik a törvény módosítások, jogszabályi határozatok, állásfoglalások, felhívások kereszttüzében.
Ezért hoztuk létre cégszolgálatunk információs hírlevelét, amelyben az adott szakterületen aktív, elismert szakértő partnereink foglalják össze a változásokat, és a teendőket.
Adatai biztonságban vannak.
Köszönjük, hogy visszahívást kért!
Megadott adatai alapján, hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Ha közvetlenül szeretne bennünket elérni, akkor azt a +36 70 881 48 68-as számon tudja megtenni.
Adatai biztonságban vannak.
Kíváncsi személyre szabott szolgáltatás-csomagjainkra?
Kérjen visszahívást, és mi minden kötelezettségtől mentesen megalkotjuk legoptimálisabb szolgáltatáscsomagját.
KÖSZÖNJÜK!
Ön sikeresen igényelte a
Cégvezetés legfontosabb kérdései és válaszok című heti hírlevelet.
Az emailt hetente egyszer küldjük csak, röviden,
benne a fontos, céges, üzleti információkkal.
Adatai biztonságban vannak.
Ha szeretne bármikor leiratkozhat a levél alján található gombbal.