Gyakran ismételt kérdések:

"Jobb szeretem saját kézben tartani a céges ügyeket"

Mondhatnánk azt is, hogy a költségoptimalizálás, és a járulékok befizetése nem annyira “szeretem-nem szeretem” dolog. Ha valaki felelős, tudatos cégvezetőként irányítja vállalkozását, akkor egyik elsődleges célja a profitmaximalizálás. Mert ebből a profitból tudja befizetni az adókat- hozzájárulva a köz javához; ebből telik a cégfejlesztésre, és ebből tartja el saját magát, és családját. Ebből tud fizetést adni a munkatársainak, de ebből is tudja befizetni a gázszámlát, hogy munkatársai ne fagyjanak meg.

Amikor egy cég nehezen, vagy akár sehogy sem tudja kitermelni az alkalmazott bérét, és járulékait, akkor bármennyire is megkönnyíti a cégvezető életét egy jó asszisztens, vagy titkárnő, sajnos meg kell válniuk egymástól.

Ilyenkor tudunk mi segíteni, pl: Assistante csomagunkkal, amelynek díja töredéke egy titkárnő munkabérének, illetve járulékainak, valamint általunk szolgáltatást tud elszámolni, nem bért- ez is sokat segít a cég pénzügyi tervezésében.

Csomagjainkat úgy alakítottuk ki, hogy az minden szinten, a mai magyar cégvezetők napi munkáját segítse- legyen az bármilyen céges ügyintézés, adminisztráció, szervezés stb. Tehát bátran kiszervezheti ezeket a munkákat, garantáltan elégedett lesz hatékony munkavégzésünk miatt.

"20 éve vezetek céget, eddig is működtünk, ezután is fogunk valahogy"

Amikor egy jól prosperáló cég maga mögé néz, akkor láthatja, hogy az évek folyamán mennyi jó vagy kevésbé jó munkaerőt “fogyasztott” el. Nagy öröm az amikor megtaláljuk azokat a szakembereket, akiket magunk mellé tudunk állítani, és felelősségteljesen tudják képviselni cégünk értékeit, filozófiáját. Különösen igaz ez azokra a termelő cégekre, akik hosszú éveken keresztül keresték a megfelelő szakembert, mérnököt, informatikust, tervezőt stb.

Amikor egy ilyen cégnél pályázni kell, vagy egy nagyobb projektmunkát kapnak, lasszóval kell fogni a munkatársakat, hogy ki legyen a nem szakmai irányítója a feladatnak. Mindez érthető, hiszen egy jól működő cégben mindenkinek meg van a maga (szak)feladata, melyhez maximálisan ért.  Ilyenkor tudunk mi segíteni, hiszen munkatársaink és partnereink akár több évtizedes gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek a projektmenedzsment (pl:  IT, építőipar, beruházás, fejlesztés stb), rendezvényszervezés (pl: konferenciák, partnernapok, céges workshop, előadások, csapatépítők), pályázatlebonyolítás területén.

Önnek nem kell 1-3 hónapra, kampányszerűen felvennie új munkaerőt, utána pedig feladat híján elküldeni. Nem kell az amúgy is leterhelt szakmai stábra, más, általuk nem ismert területet rásózni.

Bízhat bennünk, óriási szakértelemmel, költséghatékonyan és kedvező áron tudunk Önnek segíteni!

"Kis cégként luxusnak érzek egy ilyesfajta szolgáltatást"

Szolgáltatáscsomagjainkat úgy alakítottuk ki szakértő partnereinkkel, hogy azok egyben, csomagként megvásárolva sokkal kedvezőbbek legyenek, mintha külön-külön kellett volna megvásárolni azokat. Ez merőben csökkenti a díjakat. Arról nem is beszélve, hogy pont egy kezdő, fiatal, induló vagy kisebb vállalkozás az, amely számára a legjobb megoldás a kezdeti, növekvő stádiumban egy ilyen szolgáltatás.

Hiszen az első időkben még nem igazán tud belső szerkezetet, minden szempontból megfelelő szakembereket és asszisztenseket alkalmazni. Pedig pont ez az a kezdeti időszak, amikor a cégvezetőnek minden figyelmét a tényleges üzleti tevékenységre kell összpontosítania. Mindezt úgy, hogy teljes biztonságban ránk bízta az adminisztráció és a napi ügyvitel terheit.

"Hogyan tudom felügyelni a kiadott munkát?"

Ügyfeleink által az egyik legkedveltebb szolgáltatásunk az, hogy egy külön a mi igényeink szerint fejlesztett szoftvert tudnak igénybe venni. Ezen egyszerűen, mindenki által könnyen kezelhető felületeken tudjuk összekapcsolni a megbízót és a megbízottat. Ezen a felületen adják át egymásnak a munkát, és ezen is történik a számonkérés, valamint az összes visszajelzés is.

Így Ön is láthatja, hogy mikor, mit, kinek, milyen határidővel adott ki, azt mikorra várja, és most milyen stádiumban van.