A műszaki tanácsadó esete az adóhatósággal

Munkánk során arra törekszünk, hogy valahogyan mindig többet, jobbat adjunk ügyfeleinknek, partnereinknek, mint a megszokott. Cégalapításnál tudtuk, hogy vállalkozásunkkal, azokat fogjuk tudni kiszolgálni, akik fogékonyak a minőségi szolgáltatásokra, szeretik az elegáns, igényes környezetet, és a jogkövető hozzáállással vezetik cégüket.

Ügyfeleink visszajelzése mindennél fontosabb számunkra, hiszen így tudjuk sikeresen fejleszteni szolgáltatásainkat.

Ilyen például egyik kedvenc példám, ami jól szemlélteti munkák hasznát. Legelső ügyfeleink egyike műszaki tanácsadással foglalkozik, ami számomra annyit jelent, hogy nagyobb cégekhez megy országszerte, és ott felmér. Általában reggel 7-től este 7-ig úton van. Székhelye a családi házba volt bejelentve, ide is kapta az ajánlott küldeményeket is. Viszont mivel nem volt otthon, amikor a postás jött, így a postára kellett volna bemenni, ami ugye 8-16-ig van nyitva.

Sajnos nem egyszer járt úgy, hogy dolgozott, úton volt, és leveleiért nem tudott bemenni a postára. Ebből már adódott több gondja, sőt a megbírságolás lehetősége is fennállt. Vállalkozóként ő is tudta, hogy ennek a vége, sajnos akár még adószám-felfüggesztés is lehet.

Nagyon örült, hogy mi azzal foglalkozunk, hogy kvázi helyette állunk sorban a postán, az átvett leveleket azonnal emailen, szkennelve továbbítjuk neki, és akár könyvelőjének, ügyvédjének is. Figyelembe véve, hogy székhelye szinte bárhol lehetne, áttette hozzánk. Megnéztük az IPÁ-ját is, ami végül pont annyi lett, hogy kiegyenlítette a mi díjunkat.
Így jóformán nem került semmilyen költségbe ez a váltás.

  • 0 Ft

    Székhelyváltás + ügyvédi költségek + illetékek =

A nyár elején megkaptuk tőle az első dicséretet. Szokásos hosszú napja volt, amikor is érkezett számára egy levél az adóhatóságtól. A prioritást élvező küldeményt szkenneltük, és továbbítottuk neki, a könyvelőjének, és az ügyvédjének. Majd ezután kapott egy smst is tőlünk, hogy még jobban felhívjuk a figyelmét a küldeményre. Az sms-t egy zalaegerszegi termelő csarnok középen nézte meg, és tehetetlenül konstatálta, hogy Ő csak este fél 8-kor tud foglalkozni a levéllel. Otthon aztán, látva a levél fontosságát, azonnal hívta a könyvelőjét.

És itt jött a meglepetés: a könyvelő, mivel időben értesült a levélről, délután konzultált az adótanácsadóval és este, ügyfelünknek már kész megoldást tudott adni.  Pár iratot kellett összeszednie, és másnap reggel bevinni a hatósághoz.

Ügyfelünk elmondása szerint, az hogy mi smsben, emailben értesítettük őt, és a szakértőket, hozzávetőlegesen 3 vagy 4 környi egyeztetést, időt, pénzt és stresszfaktort takarított meg neki. Ezért nem tud igazán hálás lenni.

(Írta: Kovács Anett,
Company Assistant Service Kft.)

Lenne még kérdése a székhelyszolgáltatással kapcsolatban?
Nézze meg a hozzánk beérkező leggyakoribb kérdéseket!

További bejegyzések:

székhelyszolgáltatás
címlap
adnijo
media_megjelenesek